پایگاه خبری تحلیلی رسا

اولین رسـانه مستقـل خبــری،تحلیـلی منطقه

پایگاه خبری تحلیلی رسا

اولین رسـانه مستقـل خبــری،تحلیـلی منطقه

“به نام خدا”

بیانیه تقدیر و تشکر دکتر نادر نادری

از عموم مردم شریف حوزه انتخابیه شهرستانهای اسلام آباد غرب، دالاهو، حمیل، گهواره و ریجاب و دهستانهای تابعه

باسلام و صلوات به ساحت مقدس فخر کائنات حضرت محمد مصطفی (ص) و ائمه اطهار(ع) و با درود به روح پرفتوح حضرت امام خمینی (ره) و ارواح طیبه و تابناک شهداء و آرزوی طول عمر با برکت برای مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… خامنه ای و توفیق روزافزون همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شهید پرور و آگاه حوزه انتخابیه.

سپاس خداوند بی همتا را که مرا در زمانه­ی بهترین ها، پاکترینها و صادق ترین ها خلق کرد، همان مردمانی که از جنس صداقت و راستی و دوستی و وفا و پایمردی بوده و هستند. شیر زنان و آزادمردان، بزرگان فرزانه و جوانان پرشور و احساسی که در سایه بزرگیشان، بزرگ و در پرتو آگاهی و ایمانشان باورمندتر و امیدوارتر شدم

سالهاست که با درد و رنج و خواست و آرزوهای جوانان، اندیشمندان، اساتید، فرهنگیان و فرهیختگان بزرگی همدم و همنشین و همراه بوده ام که روح و وجدان من، ایمان و باور من و عشق و امید من با آرزو ها، باورها، اندیشه ها و روح و عشق و وجدان آنان عجین و آمیخته شده و رودی روان و خروشان از همه خوبیها و فضائل ناب انسانی را به وجود آورده و اینک که به زیستن در کنار هم و برای هم و باهم بودن عادت کرده ایم، هیچ قلم و هیچ زبانی نمی تواند آنچه را که از جنس احساس و عاطفه و مهر و الفت با ما و در بین ما بوده و هست بنویسد و یا به زبان جاری سازد.

بر آن بودیم که با هم افزایی علم و ایمان و تجربه و تلاش و مجاهدتمان همه با هم فارغ از مرزبندی های تصنعی قومیتی و تفاوت های مذهبی و زبانی و جغرافیای زندگی و دسته بندی های گروهی، طرحی نو درافکنیم که در سایه و سرانجام آن قله های ترقی و پیشرفت و عمران و توسعه را فتح نماییم و با تکیه بر ساز و کار مناسب و متناسب با استعداد و نیاز منطقه برای ایجاد اشتغال پایدار و فراگیر و در پرتو آن آسایش و آرامش خود و جوانانمان با هم بکوشیم و زندگی کنیم و سلامت انتخاب آگاهانه را در عمل درک و تجربه نماییم و با اتحاد و همبستگی و انسجام اجتماعی همدلی و با هم بودن را دیگر گونه تجربه کنیم.

هدف آن بود که در پرتو خرد خردمندان و تدبیر و تجربه بزرگان ارجمند و صاحبنظران علوم مختلف و شور و شعور و توانمندی جوانان برومند این دیار با تکیه بر بضاعت علمی و تجارب مدیریتی ملی و بین المللی خود که ماحصل سی سال تحصیل و تدریس و تحقیق و تجربه است راهی تازه بنا کنیم و فاصله های ایجاد شده در میزان برخورداری از امکانات و رفاه که حاصل قصور و تبعیض های ناروا و غیر لازم است را از میان محو و شکاف اجتماعی و کدورتها و کینه ها را که فرصت های عظیم را به تهدیدهای بی مورد تبدیل کرده است از میان خود و مردمان دیارمان برداریم. در این مدت همگان دیدند و دریافتند که “صداقت و درستی” و احترام به مردم فارغ از هرگونه فریب و ترفند چه سرمایه گران بهایی بوده و چه خریداران بی شماری دارد. سرمایه ای چنان ارزشمند و  ناب که با هیچ قیمتی قابل معاوضه، معامله و مبادله نیست. اگر پشتوانه من و اندوخته همه عمر من همین  سرمایه اجتماعی و اعتماد است که دارم و در سایه وفاداری و آگاهی شما به یادگار برده ام، رواست که از غرور و افتخار برخود ببالم و چون جان خویش عزیزش دارم.

 اقبال و استقبال خیل عظیم و پرشمار فرزندان این خطّه از ایران اسلامی از برنامه ها و شیوه های تعامل با مردمان این دیار در انتخابات که مبتنی بر شعار«نگاه برابر»  بود دریایی خروشان از عزم و اراده و پایمردی و مهمتر از همه عشق و احساس یگانگی و انسجام اجتماعی را به وجود آورد. حال که تقدیر به گونه ای دیگر رقم خورد و اکنون که فرصت ادامه حضور در عرصه انتخابات و خدمتگزاری در کسوت  نمایندگی از اینجانب در راه خدمت به شما مردمان رنجدیده و صبور سلب شد آن را مشیت الهی تلقی نموده و معتقدم که مبتنی بر این مشیت، رسالتی سنگین و مسئولیتی بزرگ از دوش من برداشته شد.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عزت و اقتدار ملت عزیز ما در عرصه های مختلف، مرهون خون هزاران شهید و جوانان برومندی است که در راه اعتلای ارزش های انسانی و اسلامی و ماندگاری این خاک کهن از جان گذشتند تا ما، صاحبان غرور و افتخار در عالم باشیم. بنابر این ضمن تأکید بر دارا بودن التزام عقیدتی، ایمانی و عملی خود نسبت به احکام اسلام، ولایت مطلقه فقیه، قانون اساسی و نظام مقدس جمهوری اسلامی که دستاورد بی بدیل خون شهداء و رنج وپایمردی ملت ایران است و با ایمان و اعتقادی راسخ که بر بیگناهی و عدم قصور خویش در آنچه نسبت به عقیده و ایمان و عملم دارم، به رای صادر شده از سوی شورای محترم نگهبان احترام گذاشتم و از تمکین همگان خصوصاً جوانان عزیز هوادارم نیز در برابر تصمیم متولیان امر انتخابات تقدیر و تشکر می نمایم.

درپایان درود خالصانه و سپاس بی دریغ خود را نثار همه بزرگان  محترم اقوام و مذاهب، اعم از تشیع و تسنن و جامعه محترم اهل حق، ایلات و عشایر و صاحبان منزلت، خانواده محترم و معزز شهداء، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس، روحانیت و ائمه محترم جمعه و جماعات و هیآت محترم مذهبی فرهنگیان فرهیخته، دانش آموزان، دانشجویان و دانشگاهیان عزیز، جامعه محترم پزشکی، ورزشکاران نام­آور، اصناف،کسبه و بازاریان محترم، روستاییان و شهرنشینان عزتمند، نیروهای نظامی و انتظامی سرفراز، سایر اقشار و مشاغل اداری و آزاد تلاشگر و به ویژه جوانان برومند و رشید و آگاه و زنان و مردان مهرآفرینی می کنم که با وجود«نگرانیها و رنج انتظار» از یک سو و «فشار و اصرار دیگرکاندیداها» از سویی دیگر تا آخرین لحظه پشتوانه و پشتیبان اینجانب در عرصه انتخابات بودند و سخاوتمندانه با گذشت و ایثار خود ایستاده به عهد خویش، مرا مورد نوازش و لطف قرار دادند. از همه شخصیت های مذهبی و سیاسی و حقیقی و حقوقی که با تلاش بی وقفه و بی شائبه خود مرا به ادامه راه امیدوار و مساعدت و یاری نمودند خصوصاً عزیزانی که شبانه روز با حضور موثر در تمامی برنامه ها و جلسات و با دعای خیر خویش یار و یاور این حقیر بودند، خاضعانه و خاشعانه سپاسگزاری نموده و برای همه عزیزانم از خداوند سبحان آرزوی سربلندی و سرافرازی دارم و طلب حلالیت می نمایم.

سُخَن را با دعاتان می رسانم به بُن       که غیر از دعاتان ندارم سُخُن

   با احترام فراوان

برادر کوچک شما دکتر نادر نادری

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی