پایگاه خبری تحلیلی رسا

اولین رسـانه مستقـل خبــری،تحلیـلی منطقه

پایگاه خبری تحلیلی رسا

اولین رسـانه مستقـل خبــری،تحلیـلی منطقه

حجت ‌الاسلام سیدمرتضی احمدی، مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در نشست با مدیر ستادهای نماز جمعه کشور و در جمع اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان فارسان، با بیان این که نماز جمعه بهترین مکان برای ایجاد همدلی و همزبانی است، افزود: ائمه جمعه نقش واسطه گری بین مردم و دولت مردان را ایفا می کنند؛ بنابراین می توان این جایکاه را بهترین و مطمئن ترین مکان برای همدلی بین دولت و ملت دانست.

وی از علم، بصیرت، وحدت و معنویت به عنوان چهار فضیلت مهم نماز جمعه یاد کرد و افزود: این پایگاه عبادی و سیاسی یک حرکت هدایتی است و در اسلام از یک جایگاه بسیار مهمی برخوردار است که همه باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

این مقام مسؤول با بیان این که نماز جمعه ثمرات فراوانی دارد که ما از آن غافل هستیم، یادآور شد: نماز جمعه راهی برای آمرزش گناهان است، وحشتی است در دل دشمن، راه درمان نفاق و تسریع کننده وحدت و هدایت گر است.

وی نماز جمعه را تریبون نظام دانست که دوری از آن انحراف در مسیر حقیقت است و اظهار داشت: پایگاه های نماز جمعه بهترین مکان برای خنثی سازی توطئه های شوم دشمنان نظام هستند و به همین دلیل تقویت این جایگاه بسیار اهمیت دارد.

حجت الاسلام احمدی به حضور 24 امام جمعه در مناطق گوناگون استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: علی رغم این که در سال گذشته بیش از 5 امام جمعه جدید به این مجموعه اضافه شدند اما بسیاری از شهرها و مناطق این استان، مجدانه پیگیر حضور امام جمعه در منطقه خود هستند که این روحیه ستودنی است.

وی به تغییرات و جابجایی برخی از ائمه جمعه این استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ائمه جمعه شهرهای بروجن، شلمزار و باباحیدر با مردم خداحافظی کرده اند و دیگر به عنوان امام جمعه آن مناطق فعالیت نخواهند داشت.

حجت الاسلام احمدی به انتصاب ائمه جمعه جدید بروجن و باباحیدر در روز جمعه پیش رو اشاره کرد و گفت: انشاءالله به زودی نیز امام جمعه جدید شهر شلمزار که مرکز شهرستان است، معرفی می شود.

مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری با بیان این که جایگزین های ائمه جمعه شهرهای بروجن و باباحیدر، هر دو از استان کرمانشاه در نظر گرفته شده اند، ابراز داشت: حجت الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه سابق سنقر کرمانشاه به عنوان امام جمعه جدید شهر بروجن و حجت الاسلام عزت الله سنجیده، امام جمعه سابق بخش حمیل  به عنوان امام جمعه جدید باباحیدر منصوب شدند که انشاءالله فعالیت خود را به صورت رسمی از جمعه این هفته آغاز خواهند کرد.

این مقام مسؤول در ادامه ستاد نماز جمعه فارسان را یکی از ستادهای برتر کشور در کار تشکیلاتی و برگزاری جلسات به صورت منظم و منسجم معرفی کرد و گفت: خروجی کار تشکیلاتی و منسجم ستادهای نماز جمعه خود را در برگزاری نماز جمعه و استقبال مردم نشان می دهد که به حمدالله نماز جمعه فارسان از پررونق ترین نماز جمعه های این استان است./

نظرات  (۷)

alissssssssssss
واقعا با رفتن اقای سنجیده جای امیدواریه برای شهر حمیل که سرو سامانی بگیره
آقای سنجیده انسانی وارسته بودند خیلی به مردم منطقه ما کمک میکردن حیف شد که رفتند ..
سلام علیکم .
               ما همه از دانش وسواد آقای سنجیده مطلع بودیم فقط مشکل این شهر ظلم است که ما اگر مانند فلان آقا ظلم میکردوبد دهن بود الان ازش تعریف میکردن وآقای سنجیده انسانی وارسته .تحصیلکرده ومردمی بودند .درود برشرافت ومردمداری آیت اله سنجیده
آماده شدن افراد خاص ... به جهت تعامل بیشتر با امام جمعه آینده ...

با سلام
خوشحالم ازاینکه این خبر رو شنیدم،حاج آقای سنجیده در این پست کاملاً کارایی خود رو از دست داده بود؛امیدوارم مافیای ریا و تزویر در شهر حمیل با آمدن امام جمعه جدید نابود شود ...
یا علی
نیاز واجب به این تغییر بود،
بخش حمیل به یکامام جمعه توانا و سخنور نیاز داره،امیدواریم فردی همانند مرحوم صادقی در این منطقه منصوب بشود که تکانی هم به مسئولین بخش  حمیل بدهد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی