پایگاه خبری تحلیلی رسا

اولین رسـانه مستقـل خبــری،تحلیـلی منطقه

پایگاه خبری تحلیلی رسا

اولین رسـانه مستقـل خبــری،تحلیـلی منطقه

دکتر نادر نادری در سال ۱۳۴۹ در روستای زعفران اسلام‌آباد غرب چشم به جهان گشود و در دامنه های مهرپرور زاگرس در دامن اخلاص و پاک نهادی و یکرنگی و دینداری خانواده و تبار خود پرورش یافت. دوره تحصیلات ابتدایی را در زادگاه خویش و سپس تا پایان دوره متوسطه را در اسلام‌آبادغرب سپری نمود. پس از اخذ دیپلم در رشته اقتصاد اجتماعی و قبولی در کنکور سراسری سال ۱۳۶۴ مراکز تربیت معلم، به شغل شریف معلمی مشغول گردید. پرورش در فضای مذهبی و معنوی خانواده به ویژه تدبیر و شیوه های تربیتی پدر گرامیشان حافظ قرآن مجید مرحوم میرزا خان بابا که در آن دیار به دین‌داری مشهور و مشاوری دلسوز برای همگان بود، حاج نادر نادری را فردی معتقد و مقید به دین مبین اسلام و از ارادتمندان ائمه طاهرین(ع) گردانید. وی مطابق روش و شیوة جوانان منطقه، محیط بی آلایش روستا و صمیمیت شهر اسلام آباد و پایداری ها و سختی های دوران دفاع مقدس را به درستی تجربه نمود و رشادت ها و شهادت های همشهریان، دوستان و همکلاسی هایش را فراموش نکرده است.

با توجه به علاقه فراوان ایشان به کسب علم و دانش، با شرکت در کنکور سراسری وکسب رتبه ۳۲۰ در سال ۱۳۶۸ وارد دانشگاه بین المللی شیراز شده و موفق به دریافت درجه کارشناسی در رشته مدیریت و برنامه ریزی گردید. سپس به دنبال پیشرفت روز افزون در عرصه‌های علمی و پژوهشی با شرکت در کنکور سراسری کارشناسی ارشد به عنوان نفر اول در سال ۱۳۷۲ وارد دانشگاه تهران گردید و فوق‌لیسانس مدیریت را از معتبرترین دانشگاه ایران اخذ نمود و این دوره را با شایستگی و لیاقت به پایان رسانید.

دکتر نادر نادری پس از طی مدارج عالی تحصیلی در رشته مدیریت در دانشگاه‌های معتبر داخل کشور و بهره گیری از اساتید بنام با توجه به شایستگی‌های علمی و نهاد و نهان پاک و سرشار از علم و دانش و تجربه درسال ۱۳۷۴ به عنوان رییس بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه مشغول انجام وظیفه گردید. خدمات شایسته ایشان در این مجتمع باعث گردید تا علاوه بر مسئولیت مذکور به عنوان سرگروه آموزشی مدیران مدارس متوسطه و فنی حرفه ای استان کرمانشاه نیز معرفی  وانجام وظیفه نماید. ریاست دانشگاه پیام نور جوانرود مقصد بعدی خدمتگزاری ایشان از سال ۱۳۷۹ بود. در طول خدمت در این دانشگاه موفق به کسب مقام اول دانشگاه های پیام نور منطقه ۶ کشوری در بین استان‌های همدان، کرمانشاه و کردستان گردید.

در ادامه این موفقیت‌ها، دکتر نادر نادری به عنوان مسئول دانشگاه پیام نور اسلام آبادغرب که یکی از با سابقه‌ترین مراکز دانشگاهی است خدمات ارزشمندی را به دانشجویان، اساتید و کارکنان هم دیارش در این دانشگاه ارائه نمود. سپس بر اساس نیاز به تخصص و تجارب ارزشمند ایشان، درسال ۱۳۸۱ به عنوان ریاست اداره آموزش و پرورش ناحیه ۱ کرمانشاه که به تعبیری مهم‌ترین اداره آموزش و پرورش استان محسوب می‌گردد، منصوب گردید. وی در طول دوران مدیریت خویش در این ناحیه، موفق به کسب رتبه برتر در زمینه ارائه طرح‌های نو و خلاق در بین روسای ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور شده و نیز به عنوان رییس نمونه آموزش و پرورش استان کرمانشاه در بین ادارات ۲۴ گانه معرفی و مفتخر به دریافت لوح تقدیر گردید. او در طی دوران مسئولیتش پیوسته مدیری لایق، خلاق، متعهد و نوآور بود و همواره فرهنگیان و دانشگاهیان استان از توفیقات و مدیریت کارآمد ایشان به نیکی یاد می کنند.

دکتر نادری سپس با شرکت در آزمون سراسری اعزام به خارج از کشور  در سال ۱۳۸۴ و با کسب رتبه علمی ۱۸ به عنوان رییس مجتمع آموزشی ایرانیان در شهر برلین به کشور اروپایی آلمان اعزام گردید. پس از طی دوران مأموریت ۲ ساله در آلمان، موفق به پذیرش و کسب بورسیه تحصیلی در دوره دکتری (Ph.D)  از دانشگاه(FU)  آلمان که یکی از دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی است گردید. ایشان طی مدت سه سال و با استفاده از زبانهای خارجی به دریافت درجه دکتری در رشته مدیریت با تز تحول (Change) نائل آمد. وی در  سال ۱۳۸۶ به عضویت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا درآمد و به عنوان نماینده دانشجویان شاغل به تحصیل در اروپا به منظور شرکت در نشست سالانه اتحادیه مذکور به تهران عزیمت نمود. در این سفر به محضر رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) شرفیاب شده و با برخی از بزرگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز به دیدار و گفتگو پرداخت.

دکتر نادری طی ۶ سال اقامت در اروپا به منظور کسب تجارب بیشتر و ارتقاء سطح علمی خویش به سفرهای علمی و تحقیقاتی در کشورهایی چون فرانسه، آلمان، ایتالیا، بلژیک، هلند، دانمارک، نروژ، سوئد، سوئیس، یونان، اتریش، لهستان، اسپانیا، پرتغال و … پرداخت و علی­رغم درخواست کشور آلمان از وی جهت ادامه خدمت درآن کشور از آنجا که عشق به میهن و دیار خویش را سرلوحه اندیشه و اهداف خود قرار داده بود با کوله باری از تجربه و دانش سرشار به کشور سرافراز ایران اسلامی مراجعت نمود و به عضویت هیئت ‌علمی دانشگاه رازی درآمد. ایشان از بدو ورود به دانشگاه رازی ضمن پذیرش سمت مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه و عضویت در هیات رییسه و شورای این دانشگاه که جزء یک درصد دانشگاه های برتر جهان می باشد، همزمان برای اولین بار به تأسیس رشته بسیار ارزشمند و جدید مدیریت کارآفرینی در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در سطح کشور پس از دانشگاه تهران اقدام نمودکه راه اندازی این رشته یکی از اقدامات و راهکارهای مهم در رفع معضل بیکاری در استان می باشد. وی اکنون مدیریت گروه مذکور و ریاست انجمن مدیریت آموزشی استان کرمانشاه را بر عهده دارد و به امر تدریس و تربیت دانشجو در دوره های تحصیلی فوق لیسانس و دکتری در این دانشگاه مشغول می باشد.

دکتر نادری در سال ۱۳۷۵ ازدواج نمود و همسر گرامی ایشان نیز فرهنگی می باشد. حاصل این پیوند دو فرزند نیکوی دختر و پسر است. توفیق زیارت ‌خانه خدا و حرم شریف نبوی همراه همسر و فرزندان در سال ۱۳۸۹ از زیباترین ایام معنوی زندگی آنان است که همیشه به نیکی از آن یاد می‌نمایند.

 امید است که درخت برومند وپربار وجود ایشان همیشه ایام سرشار از ثمره دانش و بینش و معنویت و تخصص باشد و دانش نظری و تجارب عملی و تخصص مدیریتی ایشان در راستای اعتلا و توسعة همه جانبه کشور و عمران و آبادانی منطقه و شکوفایی و بالندگی جوانان غیرتمند دیارمان بیش از پیش مؤثر واقع شود و در این راه عنایات حضرت سبحان نیز ملازم احوال پرکمال ایشان گردد و همای سعادت سایه گستر مرادشان باشد.

 

خدایا چنان کن سرانجام کار       که تو خوشنود باشی و ما رستگار

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی