پایگاه خبری تحلیلی رسا

اولین رسـانه مستقـل خبــری،تحلیـلی منطقه

پایگاه خبری تحلیلی رسا

اولین رسـانه مستقـل خبــری،تحلیـلی منطقه

مجلس دهم و احتمال رخنه جریان نفوذ در بدنه اصولگرایان

 

مجلس شورای اسلامی به عنوان بارزترین نهاد تصمیم گیری و تصمیم سازی ایران اسلامی محسوب می شود، کاملا واضح است که این نهاد یکی از نقاط حساس و مورد نظر دشمنان برای نفوذ است.

انقلاب اسلامی ایران در طی 37 سال گذشته با بصیرت مردم و رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از انواع پیچ های تاریخی سربلند بیرون آمده است.

مردم هوشیار و آرمان گرای ایران اسلامی تاکنون اجازه نداده اند که نقشه های دشمنان برای براندازی سخت و نرم نظام عملی گردد و هربار با درایتی مثال زدنی نقشه های دشمنان را نقش بر آب نمودند.

چند صباحی است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی درباره خطر رسوخ و رخنه جریان نفوذی به ارکان نظام هشدار می دهند،رهبر انقلاب طی چندین سخنرانی اخیر خود بارها درباره خطرات این جریان هشدار داده و ابعاد گوناگون سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... این جریان مرموز را تبیین نموده اند.

معظم له در تاریخ 25 شهریور امسال درباره بعد سیاسی جریان نفوذ بیان فرمودند: نفوذ سیاسی هم این است که در مراکز تصمیم گیری و اگر نشد تصمیم سازی، نفوذ بکنند.هدف این است که در مراکز تصمیم گیری نفوذ کنند، اگر نتوانستند در مراکز تصمیم سازی نفوذ کنند؛ زیرا جاهایی هست که تصمیم سازی میکند،اینها کارهایی است که دشمن انجام میدهد.

مشهود است که مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد قانون گذاری نظام، مهم ترین نهاد تصمیم گیری و البته تصمیم سازی کشور محسوب می شود؛پس کاملا آشکار است که این نهاد مقدس یکی از نقاط حساس و مورد نظر دشمنان برای نفوذ است و بهترین شیوه نفوذ، ورود افرادی تحت عنوان نماینده ملت به خانه ملت است.

اما آیا دشمن نمی داند که نهاد باصلابت و هوشیار شورای نگهبان، قطع به یقین مانع ورود افراد نفوذی به عرصه انتخابات مجلس خواهد شد؟!

یقین بدانید که دشمن برای اجرای پروژه نفوذ همه ابعاد مورد نیاز را در نظر گرفته و طراحی های لازم را انجام داده است،حال با در نظر داشتن همه این شرایط، راه حل دشمن چه خواهد بود؟؟

بسیاری از فعالین سیاسی و چهره های تاثیرگذار هر دو جریان اصلی سیاسی کشور اعم از اصلاح طلب(طیف سوخته) و اصولگرا، که با تابلوی جریانات سیاسی خود وارد عرصه رقابت انتخاباتی خواهند شد، انسان هایی متدین و معتقد به مبانی نظام اسلامی بوده و هرکدامشان سابقه سالها جانفشانی در عرصه های مختلف برای ایران اسلامی را دارند و فارغ از تفکرات سیاسی شان، حفظ و حراست از نظام و دستاوردهای آن را بر خود واجب می دانند.

دشمن به خوبی می داند که آن دسته از اصلاح طلبانی که کارنامه مثبتی از خود در جریان فتنه سال 88 به جای نگذاشته اند، هرگز در میان مردم جایگاهی ندارند و یقیناً نمی تواند روی این گروه سرمایه گذاری کند.

پس حتماً سعی خواهد نمود که با روش های دیگر، افرادی را وارد مجلس شورای اسلامی کند که تاکنون مزاحمتی برای جریانات فتنه وعیادی آنها نداشته اند و صدالبته که اگر از میان کاندیداهای اصولگرایان باشند بسیار بهتر و مطلوب تر خواهد بود.

شاید با مطالعه سطور بالا تعجب کنید و از خود بپرسید که مگر می شود در میان اصولگرایان هم نفوذ کرد و کاندیداهای خنثی و باب میل دشمنان به مجلس فرستاد؟!

 هر چه به انتخابات مجلس نزدیکنر می شویم، چیزهایی می بینیم و می شنویم که به تحقق این تئوری کمک می کند.

متاسفانه در حوزه انتخابیه شهرستان اسلام آبادغرب،برخی جریانی در بدنه اصوالگرایی سعی دارد افرادی را به عنوان کاندیداهایی جبهه اصولگرایان منطقه معرفی کند که در سوابق خود موارد عجیب و متعددی دارد که هیچ سنخیتی با اصول و مرام اصولگرایی نداشته و ندارد.

متاسفانه برخی افراد سرشناس اصولگرای شهرستان و استان، تنها به دلیل دوستی و رفاقت قدیمی با کاندیداهای مذکور و بی توجه به معیارها و ملاک های شاخص اصولگرایی، حتی سعی دارند فردی را به عنوان اصولگرا وارد عرصه رقابت کند که سابقه مدیریت در دوران اصلاحات و حمایت از ستادهای انتخاباتی پدر معنوی جریان فتنه در انتخابات ریاست جمهوری سال قبل را در کارنامه خود دارد.

برخی ازین این افراد مورد نظر با وجود شهرت در سخنوری و سخنرانی، در طی سالهای پس از ماجرای فتنه 88 ، حتی یک جمله و یک سخنرانی در نفی جریان فتنه و رهبران و لیدرهای آنان ندارد و در مقابل نیز هیچ کجا مشاهده نشده که از اصولگرایی و کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات های گذشته ریاست جمهوری حمایتی کرده باشد جز چند ماهه گذشته و شاید به امید ندیده شدن سوابق خراب.

اما باید به این دوستان اصولگرا یادآور شد که تنها تکرار منویات و بیانات رهبری معظم انقلاب از تریبون های مختلف کافی نیست بلکه عمل به این فرامین بر همه به ویژه شما که مدعی اصولگرایی و پیروی از ولایت می باشید، واجب و ضروری است.

 چگونه از مردم انتظار دارید که حرفهایتان را باور کنند در حالی که خود عامل به نطق هایتان نیستید و از روی مسائل شخصی و دوستی ها و رفاقت های قدیمی برای مردم تصمیم گیری می کنید؟!!

آن هم در شرایطی که کاندیداهای به مراتب اصولگراتر و نخبه تر،مدیریت در دوران اصولگرایی، حضور در نهادهای انقلابی و... چه در سطح ملی و چه در همین شهرستان وارد عرصه رقابت انتخاباتی شده اند.

ناگفته نماند که خط انتخاباتی یکپارچه اصوالگرایی در اسلام آباد غرب رفته رفته در حال متلاشی شدن است تا آنجا که اصوالگرایانی که در انتخابات گذشته از علی جلیلیان شکست خورده و یا مطامعشان تطمیع نشده به صف حمایتی یکی از کاندیداها پیوسته اند(با این تحلیل که ایشان پیروز میدان است) تـا در مجلس آینده شاید دستی در آستین داشته باشند،البته در نخبگی و بزرگی این کاندیدا شکی نیست اما نیت این افراد روشن و آشکار است.

مردم بصیر ایران اسلامی در 37 سال گذشته در صحنه های مختلف ثابت کرده اند که همیشه چند گام از خواص جامعه جلوترند و مستقیم با رهبرشان ارتباط برقرار می کنند و توصیه ها و نصایحشان را به گوش جان می شنوند و عمل می کنند.

 در این برهه حساس نیز یقیناً ندای رهبر عزیزشان را لبیک گفته و با حضوری پرشور و شعور در انتخابات 7 اسفند، مانع از ورود جریان نفوذ با هر پوسته و ظاهری به خانه ملت خواهند شد.

 

نظرات  (۱)

کاش همه با بصیرت حق را از باطل بشناسند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی