پایگاه خبری تحلیلی رسا

اولین رسـانه مستقـل خبــری،تحلیـلی منطقه

پایگاه خبری تحلیلی رسا

اولین رسـانه مستقـل خبــری،تحلیـلی منطقه

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای کشورمان با ١+٥ و در راس آن امریکا گفت: دشمن قصد دارد کلیت برجام و این مذاکرات را پلی قرار دهد برای ورود مجدد و نفوذ به کشور. 
به گزارش ایسنا، سردار حمیدرضا مقدم فر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران تصریح کرد: اگر دشمن بتواند با رخنه و نفوذ در مراکز تصمیم‌سازی، برآوردها و محاسبات مسوولان ما را تغییردهد و مهم‌تر از همه بتواند روحیه انقلابی مسوولان را دچار تغییر کند، در اینجاست که احتمال دارد مسوولان دچار خطا و انحراف در تصمیم‌شان شوند.
 وی با اشاره به اینکه خط نفوذ در حوزه تصمیم سازی کشور بسیار مهم است، اظهار کرد: موضوع خط نفوذ در جمهوری اسلامی موضوع جدیدی نیست زیرا ما در دهه اول انقلاب یعنی در سال‌های ٥٩ – ٦١ شاهد این خط نفوذ بودیم اما فتنه نفوذ جدید دشمن با آنچه در دهه اول انقلاب داشتیم، تفاوت‌ها و شباهت‌هایی دارد.
 مقدم‌فر یادآور شد: اکنون طرز فکر مسوولانی که از قبل از پیروزی انقلاب با آمریکا مبارزه می‌کردند، عوض شده و امروز مطرح می‌کنند تا چه زمانی باید با امریکا قهر باشیم و باید با او تعامل کنیم. باید بگوییم چه چیزی را باید حل کنیم، امریکا که تغییری نکرده است؟
 امریکا شیطان بزرگ است و شما چه چیزی را با او می‌خواهید حل کنید؟وی ادامه داد: مسوولی که می‌گویی با امریکا باید مشکل را حل کرد، چه چیزی را باید حل کنیم؟ آیا امریکا از خوی استکباری خود دست برداشته؟ او ظلم نمی‌کند؟
 آقای مسوولی که این حرف را می‌زنید شما عوض شده اید نه امریکا!مقدم‌فر تصریح کرد: زمانی که مسوول عزیزی به این نقطه می‌رسد، باید دید چه اتفاقی افتاده که آرمان‌های او تغییر کرده است.
 این خط نفوذ جدید دشمن است و این ترور فیزیکی نیست که پایانش به شهادت برسد. باید برای آن مسوول دعا کرد. مسوولان باید در ادبیات و سخنان خود دقت لازم را داشته باشند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی