پایگاه خبری تحلیلی رسا

اولین رسـانه مستقـل خبــری،تحلیـلی منطقه

پایگاه خبری تحلیلی رسا

اولین رسـانه مستقـل خبــری،تحلیـلی منطقه

 از داخل جلسه با نهاوندیان تماس گرفته شده و خواسته شده که وی در جلسه حضور پیدا کند. گفتنی است نهاوندیان دکتری اقتصاد دارد و در موضوع تحریم ها از بقیه مسلط تر است.


شنیده ها حاکی از آنست در یکی از جلسات بررسی برجام، عراقچی در برابر انتقادهای اعضا در موضوع تحریم ها نتوانسته پاسخ محکمی بدهد. وی گفته است این مباحثی که آقایان می گویند را من نمی توانم پاسخ دهم. از داخل جلسه با نهاوندیان تماس گرفتهشده و خواسته شده که وی در جلسه حضور پیدا کند. گفتنی است نهاوندیان دکتری اقتصاد دارد و در موضوع تحریم ها از بقیه مسلط تر است. نهاوندیان هم می آید و توضیحات او هم قانع کننده نبوده است. یکی از اعضای جلسه به نهاوندیان می گوید که آقای نهاوندیان؛ اینجا یک جلسه خصوصی و فنی است، نباید اینطور عوامانه حرف بزنید! جواب اشکالات را از روی متن بدهید.

خبرها حاکی از آنست یکی از اصلی ترین موضوعاتی که روی آن بحث و چالش وجود داشته است موضوع تحریم ها و سپس مسئله بازرسی ها است. ظاهرا یک بازرسی چند لایه در متن برجام وجود دارد که برخی اعضای تیم مذاکره کننده هم تازه متوجه شده اند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی