پایگاه خبری تحلیلی رسا

اولین رسـانه مستقـل خبــری،تحلیـلی منطقه

پایگاه خبری تحلیلی رسا

اولین رسـانه مستقـل خبــری،تحلیـلی منطقه

روشن  است که یکی از ملزومات زندگی در عصر تکنولوژی و فن‌آوری، دانش کاربری کامپیوتر می‌باشد. می‌توان اذعان داشت که این دانش پیش نیاز احراز اکثر مشاغل و نیاز عمده‌ی آموزشی دانش آموزان،دانشجویان و نیز سایر کاربران و علاقه‌مندان کامپیوتر است.  در راستای بالا بردن سطح دانش کامپوتری، امر آموزش آن را در یک دوره‌ی آموزشی به صورت کامل، جامع و کاربردی با سرفصل‌های عملی امری واجب و لازم است. به همین منظور و بعلت نبود دپارتمان مستقل آموزش کامپیوتر در منطقه،با همکاری مدیریت محترم آموزشگاه اندیشه اقدام به برگزاری دوره مقدماتی آموزش کامپیوتر نمودیم،لازم به ذکر است که بعد گذراندن این دوره‌ی جامع آموزشی، فراگیر موفق به استفاده‌ی کاربردی از سیستم عامل ویندوز (نصب ویندوز، نصب و حذف نرم افزار، مدیریت فایل‌ها و ...) اتصال به شبکه جهانی اینترنت، جستجو، تحقیق و پژوهش، ارسال و دریافت ایمیل می‌گردد. همچنین با آموزش مقدماتی مجموعه‌ی نرم افزارهای اداری شرکت مایکروسافت(آفیـس) امکان ایجاد و مدیریت اسناد و ارائه آن و نیز امکان ساماندهی امور اولیه یک مجموعه کاری ، برای فراگیر فراهم می‌گردد.

مدارک لازم جهت ثبت نام:


  • کپی شناسنامه 
  • یک قطعه عکس
  • تکمیل فرم ثبت نام
  • واریز مبلغ 54000 تومان به حساب آموزشگاه و یا پرداخت وجه نقد به آموزشگاه و دریافت رسید.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به آموزشگاه اندیشه به آدرس خیابان شورا،جنب شهرداری و یا عکاسی سیاه و سفید به آدرس بلوار اصلی جنب مدرسه راهنمایی الزهراء (ع) مراجعه نمایند.

 

نظرات  (۴)

با سلام
ذکات علم نشر آن است
بنده به عنوان عضوی از خانواده حمیل از این تحرک دبیر دلسوز آقای شهسوار کریمی جهت ارتقائ سطح سواد در بخش حمیل و حتی منطقه تشکر نموده و به همه دوستان تبریک عرض می نمایم امید است با توسعه این روند در ارتقای فرهنگ عمومی شهرمان موفق و موید باشید چرا که لازمه هر پیشرفت و آبادانی ارتقای نرم افزاری و فرهنگ است.
سلام آقای نوروزی لطفاً شماره تماس را هم برای هماهنگی اعلام کنید.
سلام 
منم میخوام ثبت نام کنم
بیام عکاسی یا برم پیش آقای کریمی؟؟
سلام
آفرین آفرین منیش تیم.سو تییم ارا لاد ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی